• Null
    Geboortelijsten
  • Wanneer de geboortelijst samenstellen?
    Een geboortelijst wordt ongeveer 3 maanden voor de vermoedelijke bevallingsdatum samengesteld. Om voldoende tijd vrij te kunnen maken voor jou, vragen we om vooraf een afspraak te maken. Dit kan ofwel telefonisch op het nummer 014/75.91.90 ofwel via email info@minimooi.be.
  • Welke korting krijgen we op de lijst?
    Bij het afsluiten van de lijst ontvang je 10% korting op de totale waarde van de verkochte artikelen. Met dit bedrag kan je dan onmiddellijk artikelen aankopen of een kadobon laten aanmaken. Deze blijft 1 jaar geldig en kan niet gebruikt worden met andere kortingen of tijdens de solden.
  • Is er een aankoopverplichting?
    Je bent niet verplicht om alle artikelen te nemen die je op een lijst zet. Wel deze die we voor jou hebben moeten bestellen.
  • Kleding?
    Kleding kan op een geboortelijst maar hiervoor geldt wel een aankoopverplichting.
  • Telefonisch bestellen?
    Uiteraard kan je telefonisch bestellen op het nummer 014/75.91.90.
  • Kan uw geboortelijst online?
    Met dit concept bieden wij jouw geboortelijst online en kan je thuis het verloop van de lijst opvolgen. Familie en vrienden kunnen door de naam van de baby of familienaam van de ouders in te geven lezen wat je gekozen hebt. Zo kan men van op afstand of van uit het buitenland rustig jouw lijst bekijken en op eender welk tijdstip een kadootje kopen.
  • Kan ook een kadobon?
    Hoewel we er trachten op te letten dat er verschillende stukken in allerlei prijsniveaus op de lijst staan, kan het gebeuren dat men z'n keuze niet kan vinden. In dit geval stellen we een kadobon voor die 1 jaar geldig blijft.
  • Kan er ook worden geleverd?
    Er is een mogelijkheid om grote artikelen thuis te laten leveren. Dit zal gebeuren door een externe firma. De verzendingskosten worden doorgerekend aan de klant.
  • Null
    Producten
  • Zijn de kleuren en afmetingen exact hetzelfde als in werkelijkheid?
    Door verschillen in computerschermen en belichting bij het maken van foto’s kan het product in realiteit uiteraard een beetje afwijken van de foto. De afmetingen zijn een goede indicatie van de grootte van het product, al kunnen natuurlijk ook daar door bijvoorbeeld grillige vormen, afwijkingen aanwezig zijn. We doen in ieder geval ons uiterste best om alles zo waarheidsgetrouw mogelijk weer te geven.
  • Jammer! Het product dat ik wens te kopen, is niet in voorraad. Wat kan ik best doen?
    De meeste van onze producten hebben we in voorraad en kunnen we onmiddellijk naar jou verzenden. Indien dit toch niet het geval is, kan je best via mail op info@minimooi.be of telefonisch op 014/75.91.90 contact opnemen met ons. Wij kunnen je dan informeren wanneer het product opnieuw voorradig is. Sommige producten zijn enkel te verkrijgen op bestelling. Ook hiervan brengen we je dan op de hoogte indien dit het geval moest zijn.
  • Kan het gebeuren dat ik iets bestel, maar dat ik toch nog bericht krijg dat het niet leverbaar is?
    Dit kan spijtig genoeg wel eens gebeuren. We hebben ervoor gekozen om een groot aantal producten te kunnen aanbieden. Dit zorgt ervoor dat we niet van alle producten een grote voorraad hebben. Het zou dus kunnen dat je iets bestelt wat net in de ‘fysieke’ winkel verkocht is. Moest dit gebeuren, dan laten we je dit onmiddellijk weten.
  • Ik wil het pakje graag naar iemand laten verzenden als kadootje. Is dit mogelijk?
    Je kan bij je bestelling steeds aangeven of je de bestelling al dan niet als kadootje wil laten inpakken. Indien je het direct naar de gelukkige wil verzenden, kan je bij ‘opmerkingen’ het leveringsadres invullen. Je kan dan ook een boodschap doorgeven die we bij het pakje voegen.
  • Welke maat kies ik best?
    Iedereen is natuurlijk verschillend, maar hieronder vind je alvast enkele aanwijzingen om de juiste maat te kiezen. leeftijdmaat / cm 0-1 maanden50 1-2 maanden56 2-4 maanden62 4-6 maanden68 6-9 maanden74 9-12 maanden80 1 jaar80 1,5 jaar86 2 jaar92 3 jaar98
  • En hoe weet ik de kous- of schoenmaat?
    Je kan voor alle zekerheid het voetje meten. Neem een stuk karton of stevig papier. Zet staande de voetjes tegen het karton en trek met een potlood een streepje bij de teen die het verst komt en eentje bij de hiel. Meet nu de lengte tussen beide streepjes. Doe dit voor beide voetjes en neem de referentie van de grootste voet. maat 16 = 10,7 cm maat 17 = 11,3 cm maat 18 = 12 cm maat 19 = 12,7 cm maat 20 = 13,3 cm maat 21 = 14 cm maat 22 = 14,7 cm maat 23 = 15,3 cm maat 24 = 16 cm maat 25 = 16,7 cm
  • Kan ik de spulletjes ook in het echt ergens bekijken?
    Dat kan! Van maandag tot en met vrijdag zijn we geopend van 10 tot 18 uur. Op zaterdag zijn we geopend van 10 tot 17 uur. Je kan ons vinden op de Diestseweg 21C, 2440 Geel. Woensdag en zondag is de winkel gesloten.
  • Null
    Betalen
  • Hoe kan ik betalen?
    In onze webwinkel kan je via bancontact betalen. We werken samen met Ogone als online betaalsysteem. Dit is via een beveiligde internetverbinding. In onze winkel in Geel kan je eveneens met bancontact of cash betalen.
  • Hoeveel bedragen de verzendkosten?
    Vanaf €125 verzenden we alles volledig gratis in België! Wanneer je je bestelling plaatst, worden de verzendkosten van 8 euro automatisch berekend. Dit vermelden we steeds bij het totaal van je bestelling. Je kan je pakket natuurlijk ook in de winkel zelf afhalen en dan betaal je geen verzendkosten. Als je online betaald hebt, kan afhalen al vanaf de volgende werkdag. Bestel je vanuit het buitenland, aarzel dan niet ons te contacteren om te informeren naar de verzendkosten op info@minimooi.be.
  • Hoe lang duurt het alvorens ik mijn pakje thuis ontvang?
    We proberen alles zo snel mogelijk te verwerken. Van zodra je betaling in orde is, gaat je pakje binnen de 3 werkdagen op de post. De dag erna biedt je postbode het pakje thuis aan. Dit geldt natuurlijk niet voor producten die niet in voorraad zijn en producten op bestelling. Wanneer je een week na betaling nog niets ontvangen hebt, neem dan zeker eventjes contact met ons op.
  • Het is niet helemaal wat ik verwacht had. Kan ik het terugsturen?
    Ja, natuurlijk kan dit. In dat geval vragen we dat je eerst een e-mail stuurt naar info@minimooi.be met het ordernummer, de omschrijving van het goed, de reden van retour en uw rekeningnummer. Na onze reactie kan je alles in de originele verpakking binnen de wettelijke termijn van 14 dagen na ontvangst naar ons terugsturen. De retourkosten zijn ten laste van de koper. Van zodra we de producten terug ontvangen hebben, storten we het aankoopbedrag terug. Niet aangemelde retourzendingen kunnen we helaas niet vergoeden. Producten die speciaal voor jou besteld zijn of met korting aangekocht kunnen we niet terugnemen. Op kadobonnen kunnen we geen geld teruggeven.
  • Het lukt me niet de bestelling goed af te ronden? Kunnen jullie me helpen?
    We helpen je natuurlijk graag verder! Tijdens onze openingsuren kan je ons steeds telefonisch bereiken op 014/75.91.90 of via mail op info@minimooi.be.
  • Null
    Kadobon
  • Ik heb een kadobon. Kan ik die ook gebruiken in de webwinkel?
    Ja, dit kan. Op je kadobon staat een code vermeld die je moet ingeven bij je bestelling zodat we dit bedrag in mindering kunnen brengen. Kadobonnen uitgeschreven voor 22/09/2016 kunnen enkel gebruikt worden in onze winkel in Geel. De kadobonnen zijn niet cumuleerbaar met solden of andere kortingen.